GRANINI

Historie

1960

1965 zrod značky

Heinz Schürmann, dovozce italských kvalitních potravin, inspirovaný italským životním stylem a džusy, přináší do Německa chuť „la dolce vita“ a nazývá svůj pomerančový džus „Granini Trinkfrucht“ (ovoce k pití).

1969 návrh ikony

S novou výjimečnou lahví si Granini vytváří jedinečnou ochrannou známku. Průhledný materiál a ďolíčky, díky nimž je Granini nezaměnitelné.

1970

70. léta Objevujeme nová území

Prvním trhem Granini se po Německu stává Rakousko. V roce 1978 vstupuje Granini do Švýcarska.

1974 národní značka

Granini je jmenováno oficiálním dodavatelem německého fotbalového týmu, který ve stejném roce vyhraje mistrovství světa FIFA v Německu. Není divu, že tuto značku zná 95 % Němců!

1975 Granini se objevuje v televizi

Poprvé je značka propagována televizními reklamami na dvou největších celostátních kanálech v Německu.

1980

V 80. letech se Granini dostává na evropské trhy

Granini je uvedeno na trh ve Španělsku v roce 1986, kde je dnes lídrem na trhu. Do konce desetiletí je značka dostupná v 16 zemích.

2000

2002 inovace lahve šetrná k životnímu prostředí

Po úspěšném uvedení na trh ve Švýcarsku je nová PET láhev uvedena na mnoha dalších trzích. Ikonický tvar láhve však zůstává nezměněn.

2006 Vstupujeme do Rumunska

Uvedení na trh v Rumunsku je pro Granini slibným startem ve východní Evropě.

2010

Nové chuťové vjemy

Rok co rok pro vás s vášní připravujeme tu nejlepší šťávu z toho nejlepšího ovoce. Nikdy nepřestáváme hledat nové chuťové vjemy a zážitky a neustále zdokonalujeme naše techniky. Abychom uvedli příklad, v roce 2010 jsme zavedli ultrajemné zpracování ovocné dužiny, což vedlo ke zcela novému typu šťávy, lahodnějšímu pocitu v ústech a bohatší chuti. Skutečný chuťový vjem k objevování.

2015

50 let, stále plný života!

Rok 2015, který se pro Granini nesl v duchu oslav 50. narozenin, byl speciálním rokem: 50 plodných let ovocného požitku, 50 let plných nápadů, 50 let plných chuti a zkušeností... a 50 let plných vášně:
Granini – to nejlepší z ovoce.